joi, martie 26

Sfarsitul nu-i aici - cantec Florian Pitis

Mi-am propus sa ascult muzica, diverse genuri, sa invat despre fiecare stil ceva teorie. Poate imi gasesc timp. Aseara am inceput cu folk. Am ascultat Pasarea Colibiri, Ducu Bertzi, Florian Pitis.
Am alesc cateva versuri:
Cand te-opresti la o rascruce
Drumul nu stii sa-l prezici,
Tine minte: Sfarsitul nu-i aici.
Cand nu mai ai nici vise,
Si nu stii cum sa te ridici,
Tine minte: sfarsitul nu-i aici.
Pomul vietii creste mandru
Unde spiritul e viu
Lumineaza, iar salvarea cerul gol si cenusiu.
Tine minte: sfarsitul nu-i aici.
Si cand cauti in zadar un om,
Printre mii de venetici
Tine minte: sfarsitul nu-i aici.

Un comentariu:

tudor spunea...

frumos

exista si o varianta englezeasca, pe langa asta, cover bob dylan - bright side of life -
http://www.youtube.com/watch?v=LxQgXgS5G3c&feature=related