joi, martie 26

Din nou


Timp. Uneori ma intreb cand au trecut anii. Parca mai ieri finalizam studiile. Credeam ca m-am maturizat, m-am schimbat fizic, iar profesorii nu ma mai recunosc.
Desi imi promisesem ca nu mai revin in facultate dupa ce am scapat teafara in urma licentei, dorinta de perfectionare m-a adus, din nou, in laboratoare si amfiteatre. Dupa doi ani de master, am zis:"Gata. E suficient. Acum ma asez la casa mea, imi intemeiez o familie. Sa nu mai aud de scoala." Neiesindu-mi pasenta, fiind sfatuita sa fac si un doctorat, acum cat stau cu parintii si nu am propria-mi familie - doare din ce in ce mai mult asta - am fost "aruncata" in valtoarea stiintei.
Zilele trecute am sustinut unul din referatele pentru doctorat. Au asistat profesori care m-au indragit. Credeam ca m-au uitat. Dar nu. Si-au amintit cu drag de mine. Unuia dintre ei, ii placea numele meu. M-a intrebat daca nu m-am casatorit. Am zis ca nu. Astept sa termin doctoratul, sa nu-i induc in eroare. Imi spunea ca port nume ardelenesc. Stiu ca este frecvent intalnit in Ardeal, dar nu am gene de acolo. Mi-ar fi placut. Sunt oameni buni - nu ca eu n-as fi.
Emotiile au fost de 10 ori mai intense decat la un examen obisnuit. Atunci, eram invatacel. Acum, se asteapta ceva de la mine.
E asa greu sa fiu om mare, adica adult. Om MARE,
nu stiu daca voi deveni.

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu trebuie sa devii ceea ce esti deja....
:)
pupici

Rucs spunea...

ma bucura dorinta ta de perfectionare.
si priveste partea buna.
inca nu ai familie, dar ai avut mai mult timp pentru tine, pentru pregatirea ta profesionala.
parintii mei sunt oameni doar cu liceul.
din momentul in care eu am plecat de acasa, mama s-a apucat de facultate.d'abia acum si-a gasit timpul necesar.tu l-ai avut.
si de acum incolo, te poti concentra pe familie.

DOAR NOI spunea...

Off...
Multumesc. Asa zic si eu. De abia astept sa am copii, sa ii educ, sa ma joc cu ei.
Sa citesc cu ei povesti. CHiar azi am vazut carti superbe pentru copii, la sala Dalles.
Du-te sa iti iei carti Au mari reduceri. Merita mers si vazut si cumparat.
NUmai bine iti doresc, draga mea prietena!