joi, martie 26

Istoria...

Istoria. Istoria se repeta.
Nu mi-a placut niciodata istoria. Au fost anumiti barbati pe care i-am admirat si am invatat acele lectii. Ha ha ha. Care sunt acestia? Stiu ca v-am facut curiosi. Acestia sunt: Alexandru Ioan Cuza, Mihai Viteazul, Tudor Vladimirescu. Datorita acestuia din urma am luat sfantul 5 la bacalaureat. Doamne iti amintesti cat te-am rugat sa iau 5? Ce ti-am promis atunci? Nu mai conteaza.
Am aranjat cartile in biblioteca si am dat peste doua carti de istorie. Vi le recomand cu drag: "Istoria secreta a sarutului" de Julie Enfield (jurnalista de talie internationala, care preda jurnalism de revista la Universitatea Ryerson), Editura Elena Francisc Publishing.
Cateva citate:
"A saruta cere-nvatatura/
Oricand inima se-ndura
Cand dorinta este pura."
"Un cantec repetat" -Nicholas Breton
"Ai buze cu puteri vrajitoresti, Catrina." Henric al V-lea W. Shakespeare
"Totul incepe cu un sarut. Ne nastem odata cu primul sarut al parintilor nostri si primele amintiri ni se leaga de atingerea tandra a buzelor mamei. Dar niciun sarut nu pare mai intens decat primul oferit din iubire."
Am ramas uimita, profund impresionata de "talentul" lui Napoleon de a iubi, de a scrie scrisori de dragoste Josephinei sale. Stiam ca citise de nenumarate ori "Suferintele tanarului Werther", nu KAMASUTRA.
Cea de-a doua carte, este "Istoria Iubirii" de Nicole Krauss, Editura Humanitas. Iubirea vazuta prin ochii unei fetite, Alma. O carte bine cotata.
De ieri, a inceput sa-mi placa istoria...si istoricii.
Si uite asa, v-am istorisit putin din trecutul meu...sau istoria mea.

Niciun comentariu: