luni, ianuarie 7

La mulți ani, 2019!

Un An Nou minunat, vesel, fericit și prosper vă doresc, dragi cititori!

Am început anul cu odihnă și o stare de somnolență și comoditate excesivă, ca să nu spun lene. Anul Nou l-am petrecut  cu micuții mei, privind artificiile și bucurându-ne de culoare! Apoi, ei au adormit instantaneu, iar eu am mai zăbovit citind. 

Îmi doresc un an cu liniște cu răbdare și înțelepciune, cu multe lecturi, vacanțe în natură (sper să recuperez anii când am stat acasă, dar de fapt în casă), veselie, evoluție, ateliere și distracție. 

Îmi doresc să îmi cresc copiii cu bucurie și zâmbete, deoarece i-am chinuit în acești ani alergând după succes.

Îmi doresc să ajut părinții, educatorii și elevii mei să găsească materiale motivaționale, idei de activitățți și jocuri pe site.

Îmi doresc să scriu util, atractiv, creativ, cu umor și responsabilitate. 

Îmi doresc sănătate și fapte bune!

La mulți ani frumoși, senini, buni!

Niciun comentariu: