sâmbătă, octombrie 27

Organizare

Cred că aș putea face mai multe lucruri dacă aș fi mult mai organizată!
Păi cum? Păi uite așa.
Dacă aș renunța la privitul mămicilor de pe Facebook care reușesc să fac o mie și una de lucuri, ca apoi să îmi fac zeci de scenarii, să îmi adresez mii de întrebări, să mă simt neputincioasă, totul ar fi mai bine. 
Nu îmi place să corectez teste? Păi.... tot eu le voi corecta. Așa că, hai! Acum mă așez și corectez rapid!
Am de trimis colete? Nu îmi place să împachetez și să completez formulare? Tot eu o voi face și mâine. Mai apar și ca o persoană neserioasă! Așa că, gata! Acum fac coletele!
Am de împăturit rufe și de călcat? Nu îmi place? Sunt prea obosită? Pun muzică și totul va părea o adevărată relaxare!
Atunci când nu pot și nu pot să aduc bucurie cuiva, voi spune NU, decât să pierd ore să scriu, să aduc bucurie și frumos, ca apoi să mi se spună: „Nu mulțumesc, dar ai întârziat! Nu mai vreau cartea! Nu îți plătesc!” Îmi asum greșelile făcute tocmai din dorința de a fi de folos! Am pierdut mai mult în viață decât 100 lei și timp. Povestea scrisă oricum mi-a înflorit sufletul! Clar nimic nu este întâmplător!
Mă amuza și furtul ideilor!
Mă amuză și răutatea și invidia! Știu că fiecare are drumul său bine trasat și că pot face mult mai mult dacă îmi doresc, mă organizez și strig Ajutor! 

Niciun comentariu: