sâmbătă, octombrie 27

Eșec?

De curând am primit mesaje de la doamnele educatoare cu programul săptămânal, lucrările copiilor și.... m-am simțit tristă dintr-o dată. Copiii mei nu s-au adaptat! Nu mă așteptam, recunosc! A fost un șoc pentru mine! Este un chin să decid în fiecare zi ce facem cu ei, cine se învoiește, cine își modifică programul. 
Îmi pun o mie și una de întrebări! Ce s-a întâmplat acolo de fapt? 
Apoi, mă simt vinovată că nu i-am pregătit mai mult pentru acest pas. După aceea îmi amintesc cum hotărâsem cândva - în mintea și sufletul meu - că nu îi voi chinui mai devreme de patru ani cu program fix.
Însă, am ajuns la epuizare. Recunosc că sunt implicată și în prea multe. Am acceptat și mai multe ore la școală și acum regret amarnic. Dar să am mereu gândul ocupat cu întrebări, soluții și să nu găsesc timp pentru mine, pentru mintea și sufletul meu este chinuitor. 
Ieri îi spuneam Anei că vor învăța să numere la creșă. 
- Mergem și noi, Ana?
- Nu! 1, 2, 5... 
Adică, da, știe. 
Mă ocup de ei. Nu suficient. Nu cât aș vrea sau cât ar trebui. Uneori sunt prea obosită... ajung acasă și mă trântesc în pat. Am zile când simt cum mă cuprinde amețeala la școala. Altele în care uit...pur și simplu se formeazăun gol în mintea mea.
Oare am așteptări prea mari de la micuții mei? Îmi doresc performanță de la vârstă fragedă?
Ce să fac? Cum ar fi bine să procedez? Să renunț la ce? Toate îmi plac și uneori vreau să fac și mai mult, alteori îmi vine să iau concediu fără plată și să plec la munte. 

Niciun comentariu: