sâmbătă, septembrie 29

Dorințe

Îmi doresc mai mult ca niciodată, înțelepciune, găsirea unor soluții inteligente pentru bunăstarea familiei!
Apoi, timp de calitate cu gemenii și oamenii dragi.
Să fac multe activități interesante și utile cu gemenii mei.
Participarea la câteva ateliere, cursuri, lansări de carte pentru sufletul meu. Îmi e dor să cresc, să evoluez, să cunosc oameni de calitate!
O mai bună organizare a timpului.
Să cer ajutor pentru treburile casnice: gătit și curățenie. 
Să scriu zilnic măcar două pagini pentru cărțile mele cu povești. 
Să lucrez mult cu elevii mei (am toate clasele a 12-a și toți dau bacul la biologie). 
Să obțin rezultate cu ei la olimpiade școlare.
Să merg la stomatolog și să-mi rezolv dantura.
Să îi duc și pe gemeni la stomatolog.
Să achit rapid toate datoriile.
Să fiu foarte îngrijită (adică am nevoie de timp pentru mine.

Niciun comentariu: