vineri, iulie 6

Povești de viață

Când inspirația și Îngerii creativității sunt cu tine și noaptea visezi povești! Poveștile personalizate pe care trebuie să le scriu. E minunat și îmi doresc să scriu tot mai frumos, să bucur suflete, să alin suferințe, tristeți, dezamăgiri, doruri. 
Îmi doresc să am un laptop nou, performant, dar asta numai când voi merita, când va sosi timpul pentru asta.
Îmi doresc să învăț să îmi fac grafica pentru povești!
Îmi doresc să îmi văd poveștile pe scena unui teatru pentru copii.
Îmi doresc să fiu publicată în țări din Europa. 
Îmi doresc să scriu pentru adolescenți (și am să încep cu povestiri pentru revista liceului). 
Îmi doresc să evoluez în domeniul scrisului, să găsesc timp și resurse financiare pentru perfecționare, pentru lectură și pentru a întâlni oameni/traineri în ale scrisului (de exemplu Liviana Tane. Visez la un curs/atelier de-al ei). Cred că sufăr cronic după socializare și după întâlniri pentru sufletul meu. 
Viața mea s-a transformat în izolare (date fiind proiectele numeroase!), parcuri din zonă pentru micuți și întîlniri pe fugă cu oamenii care îmi comandă povești personalizate (și cărora le MULȚUMESC ENORM pentru gânduri și întâlniri).

Niciun comentariu: