duminică, ianuarie 28

2 ani de gemeneală

Pe 26 ianuarie, gemenii au împlinit 2 ani. 
Am avut ore de la 7.30 și pentru că aveamde finalizat o poveste personalizată m-am trezit la 4. Mi-am amintit atât de bine cum în urmă cu doi ani, la 12 noaptea mi s-a rupt apa. Eram programată la cezariană, dar să mă internez la 7.30. Picii nu au mai avut răbdare. Nu am reușit să îmi trezesc soțul cu niciun chip! Hahaha! noroc că se trezea la 3. 30 pentru a pleca la serviciu. Așa că, am așteptat. La 4 dimineața eram la maternitate. Analize, și așteptare. Nu e confortabil să te trezească cineva din somn să vii la spital să operezi la prima oră. 
- Nu ați fost cuminte! îmi spune doctora.
- Ba da....îmi era atât de somn! Ei nu au avut răbdare.
Așa că, la 7.28 s-a născut Horia, la 7.30 Ana. 
Au trecut 2 ani minunați, cu bucurii, râsete, joacă, povești, năzdrăvănii, nopți nedormite, emoții pentru fiecare căzătură.
LA MULȚI ANI SĂNĂTOȘI,VOIOȘI, ÎNȚELEPȚI, SCUMPII MEI HORIA IOANID ȘI ANA MELANIA! 

Niciun comentariu: