vineri, iunie 23

Am reușit!

Într-o zi, când tot căutam să îmi cumpăr domeniu dar ă găsesc pe cineva să îmi facă un site frumos, am fost sunată de o mămică de gemeni din Timișoara, care dorea povestea personalizată pentru copii. Ea mi-a propus să fac site-ul, lucrând la o firmă de IT. Mi-a trimis oferta, mi-a explicat costurile,am tot întrebat-o dacă am înțeles bine și am acceptat. 
Azi am primit site-ul.
Site-ul meu este aici.
Puteți găsi interviuri cu mine, poveștile personalizate, cărțile mele, dar ce vă rog din suflet este vă abonați la nesletter. Veți primi săptămânal câte o poveste, dar și promoțiile pe care le voi face. Îmi doresc să aibă succes și să găsesc resursele financiare pentru a realiza tot ce am creat în acest răstimp de când sunt mamă.
http://claudiagrozalazar.ro/

Niciun comentariu: