sâmbătă, octombrie 15

Am fost acolo!

Am ajuuuns!
Unde?
La Festivalul International de Arta Povestirii (storytelling) "sUNTEM POVESTI". Oameni minunati! Povesti! Arta Povestirii medicament, meserie in alte tari. In Bucuresti este prima editie, la Arad a fost a V-a anul acesta. La Lupeni, prima. Este minunat! Ma bucur ca prinde coaja si la noi aceasta arta. 
Sunt fericita ca am inceput sa dezvolt aceasta arta prin atelierele organizate fara sa stiu ca in Dorthmond -Germania dureaza de 30 de ani. 
Alicia Dongjoo din Coreea de Sud, invatatoare, aplica aceasta arta la clasa. Simbolul povestilor in Coreea este tigrul.
Martin Manasse din Anglia face aceasta meserie cu multa dragoste. Vindeca tineri ajunsi in penitenciare, bolnavi in spitale, batrani de sarbatori si nu numai.
Giorgiana Popan din Arad, artist si povestitor prcatica aceasta meserie in scolile din Arad si promoveaza meseria la nivel national. Felicitari.
Luiza Palanciuc - o femeie deosebita, rafinata (m-a fascinat!) - poeta, eseista, traducatoare, apropiata de lumea literaturii francofone a vorbit despre etnologie (folclor), despre antropologie si lumea francofona. 
Mergeti azi si maine la acest festival.
Adriana Ene, organizatoare, jurnalist de elita, om de radio in lumea povestilor este un om deosebit!
Pe mine m-a incarcat pozitiv. Am stat o ora jumatate cat a durat conferinta, dar a fost cat o luna! In ultima perioada am stat mai mult in casa, am scris, am reusit sa mai citesc si m-am jucat cu gemenii. O iesire face cat o mie de ore de somn!

Niciun comentariu: