miercuri, octombrie 1

Temeri...

cand esti mintita, sufli si in iaurt...
cand fosta lui... te bantuie... si scrie poezii in care te jigneste pentru a se linisti ea... este greu... dar nu imposibil sa lupti pentru a-ti fi bine...
cand nu ai un nume frecvent intalnit in media... cand nu apari in reviste, nu realizezi emisiuni de radio sau TV... este greu sa atragi parinti si copii care sa creada in puterea ta de a face lucruri frumoase... in capacitatea ta creativa.... :(
ma intreb: de ce? pana cand? ce ar trebui sa fac? tot ce am realizat, a fost cu multa munca... rugaminti... costuri... dar nu regret.
imi doresc sa ajung la sufletele copiilor.... sa creada in ei... in puterile si pasiunile lor... sa isi descopere drumul si sa il urmeze cu pasi mici... dar hotarati! 
mi-e teama ca nu voi reusi sa imi implinesc toate visurile... toate povestile... toate calatoriile... 
mi-e teama ca invidia imi rapeste prietenii...
mi-e teama ca nu mai timp pentru familia pe care o VISEZ... 

2 comentarii:

Anonim spunea...

...

https://www.youtube.com/watch?v=N5q67TA8bv4

DOAR NOI spunea...

@ Anonim:

Multuuumeeesc! Cu toate ca e greu.. :)