miercuri, iulie 9

Zi de vară

Drum prin Herăstrău... fotografii pentru o culegere de teste... nou-nouţă... 
Prietene dragi în vizită...
Poveşti....
Emoţii...
Întrebări cu "de ce????? de ce?" de nenumărate ori... dar am primit răspuns: nimic nu e întâmplător.... nu există noroc şi ghinion, ci cauză şi efect... toate vin la timpul lor, Dumnezeu ştie cel mai bine cum le aranjează...
Lecturi de seară... colecţia Poveşti Adevărate... volumul "INIMĂ DE FEMEIE". 
Zâmbete... creativitate... pregătiri de vacanţă... ieşiri la şuete... realizez cât de dor îmi era de socializare.... de ieşire în parcuri... în natură....
Vreau o schimbare.... vreau un nou început... ieri, elevii care au terminat cu bac+ul, mă întrebau dacă nu urmez din toamnă o altă facultate... adevărul că mă bate gândul... :)))

2 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.financiarul.ro/2012/10/03/15-lucruri-la-care-trebuie-sa-renunti-pentru-a-fi-fericit/

13, 14 si 15 sunt puncte tari

DOAR NOI spunea...

@ Anonim:

Multumesc,multumesc enorm. :)
Am cazut, m-am ridicat, mi-am netezit hainele... (am inteles ca nu are rost sa astept un "Imi pare rau. Iarta-ma!".... cand toti sunt o apa si un pamant....)... invat sa merg din nou...
M-am umilit destul... prea mult chiar... Mi-am testat limitele indurarii... :)
Sunt vinovata... m-am incapatanat sa demonstrez lumii ca nu are dreptate cand imi aratau diverse lucruri... :)

O zi cu minuni... oricine esti! :)