marți, mai 27

Tristete si o dorinta de schimbare MAJORA

Tristetea... de fapt vina de a sta intr-o relatie stearpa... timp de doi ani si jumatate (oricum nu mai pot da timpul inapoi! asta e!) ce mi-o atribui fara nicio retienere, m-a obosit teribil... 
De dimineata...voiam sa raman acasa... stiind ca ma asteapta o zi grea... plina... cu multe drumuri...
Am primit invitatii la "Ultimul clopotel" al elevilor de a XII-a. Incerc sa ma gandesc ce sa le ofer in schimb... mi-au fost tare dragi.... niste copii sensibili. cu bun simt, echilibrati... Le urez succes, putere sa treaca peste necazuri si neimpliniri mergand cu zambetul pe chip spre realizarea celor mai tainice visuri... 
Imi este greu sa ma adun... dar nu imposibil... Dumnezeu se va indura si de mine... la un moment dat... am rabdat atatea si atata timp... 
Vreau O SCHIMBARE MAJORA, RADICALA IN VIATA MEA... CAT MAI CURAND... CU LOCUINTA... DE STATUT... DE LOOK... RADIIIICAAAALAAA!
Imi planific vacanta... si drumetiile si visele... 

2 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=QFveU7XSdkI

DOAR NOI spunea...

@ Anonim:

Multumesc.... oricine ai fi! :)