vineri, mai 23

Bucurii

Ma bucur ca am alaturi oameni atenti la pasiunile mele... si astfel, colectia mea de semne de carte se imbogateste permanent... Va multumesc oameni buni si iubitori! 
Acum.... astept semne de carte din Israel...
Scrisesem acum cateva zile ca imi doresc sa imi cumpar cartea "FLUTURI" de Irina Binder .... costa 45 de lei... m-am bucurat cand am comandat-o pe internet si am alat ca nu platesc taxa de transport... insa azi, cand am primit mesajul de la curier... am aflat ca nu am niciun leu de plata! Am zambit si am multumit!
Doamne de ar fi atat de usor sa imi daruiesti un om bun, cu suflet luminos, un om vesel, harnic, descurcaret si matur... sigur pe el... as face matanii in fiecare dimineata si in fiecare seara... 
Dar, ar fi prea usor... eu sunt harazita sa lupt... sa ma zbat... sa sufar...
Asa ca... merg sa citesc si sa imi pansez ranile dureroase... si sangerande... oferite de oameni... 

*
Am primit invitatie la nunta... 5 iulie.... din partea unei prietene... careia i-a murit acum multi ani mama... M-am intalnit cu ea si m-a uimit maturitatea ei... la fel, imi spunea ca nu si-a dorit niciodata barbat cu bani, ci cu un suflet bun... si este tanara... 
Ma incuraja sa ma pretuiesc mai mult... asa cum am fost  o data, nu sa ma las calcata in picioare de oameni pentru care valorile prioritare sunt BANII.... 
Si asa este... degeaba ai bani, daca nu stii sa daruiesti... degeaba ai bani... daca sufletul tau este gol si rece... si traiesti numai printre oameni care au bani... uitand cine ai fost o data, dar mai ales ca roate se invarte si nu sti cand te loveste...
Insa... gata cu teoria! Fiecare primeste pe masura meritelor sale.... si a ceea ce isi doreste... 
Dar... FERICIREA CONSTRUITA PE NEFERICIREA SI SUFERINTA CELOR CARE TE-AU AJUTAT IN MOMENTE DE TRISTETE... NU VA DURA O VESNICIE....

Niciun comentariu: