miercuri, februarie 19

Dragoste...

Noapte bună, dragoste.... pe oriunde ești! Poate într-o zi sau într-o noapte... într-un tren sau avion... mă vei întâlni și pe mine. Da, recunosc, nu mai cred în tine... de fapt, nu cred că exiști... dacă nu te-am cunoscut niciodată... ce vrei să fac!? Unii oamenii te folosesc în cuvinte atât de des... fără să știe de fapt cine ești, cum arăți... dar te preamăresc... te urcă în slăvi și te poartă în toate buzunarele lor. Da.. da... ai auzit bine, domnule Dragoste! Oamenii aceștia au sufletele atât de prăfuite și goale... și uscate... că nu au cum să te poarte în inimile lor... sunt acei oameni care sar dintr-o relație în alta... folosesc aceleași cuvinte suave și atât de dulci încât ți se face greață instantaneu. Cu toate astea, se pare că ție îți plac astfel de persoane!
Cine să te mai înțeleagă, Dragoste nebună... și atât de ciudată și indecisă! Nici tu nu știi cine ești de fapt... unde locuiești... ce îți place!
Pentru mine... dragostea este atunci când mă placi ciufulită... și mofturoasă.... și copilăroasă... când joci șotronul cu mine...sau badminton... sau citim aceeași carte și îmi subliniezi citatele preferate. Dragoste.. hai să cîntăm împreună... „să cântăm...amândoi... să cântăm, chitara mea....”
Dragoste....să nu superi că nu te fotografiez și nu te expun pe pagina de facebook... dar eu chiar te iubesc... și te ador... și te admir... și îmi place să trăiesc în compania ta.... fără a primi like-uri de la prieteni...și necunoscuți.... disperați după can-can-uri. 
Eu vreau să mâmcăm împreună... și să spălăm vase... și să citim... să dansăm... să stau pe burta ta și să vizionez un film... la CINEMAX!
Da, DRAGOSTE, TE IUBESC! ÎNGERII SĂ TE ÎMBRĂȚIȘEZE ȘI SĂ TE AJUTE SĂ ÎȚI ÎMPLINȘETI VISURILE ȘI DORINȚELE... CHIAR DACĂ TE TEMI DE MINE... 
Somn bun, DRAGOSTE! Oriunde ai fi... oricine ai fi... oricând vei sosi!

Niciun comentariu: