sâmbătă, ianuarie 11

Olimpiadă, viață, elevi

Olimpiadă la comunicare, limba și literatura română... emoții... subiecte interesante... texte din Cărtărescu, Simona Popescu (clasa a VI-a), Ion Pillat și George Bacovia (clasa a VIII-a)... 
Îmi place că la aceste evenimente cunosc oameni și le ascult poveștile. Fie că îmi place sau nu, ador poveștile de viață și sunt capabilă să ascult. 
Am fost tristă deoarece nu erau coli, totul era adunat de prin sertare din anii trecuți. Unei fetițe i s-a blocat stiloul și i l-am împrumutat pe al meu. Copii frumoși... isteți... adorabili.
Colega de sală... profesoară de muzică, plină de viață, dar singură... mă întreba despre salariu... după 20 ianurie... Nu toată lumea s-a născut sub o stea norocoasă.
Ieri m-am auzit cu o colegă de facultate... frumoasă, deșteaptă, dar... singură.
Încerc să iau viața așa cum este... oricât îmi este de greu... oricât de nedrept mi se pare totul. 
Tot înainte vrednici "pioneri"....! 

Niciun comentariu: