vineri, ianuarie 10

Elevii mei

Astazi, eu predam de mama focului Sepia si Caracatita, cand, un elev dragut si foarte istet, ridica mana.
- Da, Luca!
-  Dumneavoastra sunteti nascuta pe 5 mai?
- Da, Luca!
- Si eu, doamna. Anul trecut ziua dumneavoastra a picat de Pasti, nu-i asa?
- Ziua noastra, Luca.
- Doamna, stiti, eu m-am nascut pe 5 mai 2002, si era tot Pasti. Acest eveniment se intampla o data la 11 ani.
- Multumesc pentru informatie, Luca.... :)

Sunt adorabili! Uneori realizez ca aceasta diversitate si copilaria lor ma ajuta sa depasesc necazuri, faptul ca nu este o meserie bine platita pentru cat am invatat si cat ma specializez in fiecare an si cate si mai cate... 

Cei de a V-a, ieri: (unii sunt atat de obositori, incat imi vine sa ii arunc de la etaj cu parasuta.)
- Doamna, dumneavoastra predati si anatomie?
- Da.
- Predati si zoologie?
- Da.
- Predati si genetica, nu doamna (unul foarte istet si pasionat de ADN)?
- Da.
-Oauuuu.... se aud in cor.

Am zambit... cu toate ca dupa 2 ore la clasa a V-a... simt nevoia sa dorm 4 ore. :)

Niciun comentariu: