vineri, decembrie 27

Timpul nu are rabdare... nu se opreste... nu se intoarce... alearga...

"Eu mă grăbesc, tu te grăbeşti, el se grăbeşte. Îmbătrânesc, îmbătrâneşti, îmbătrâneşte. Ce am iubit? Ce n-am iubit? Ca în poveste simplă de tot, scurtă de ...tot viaţa ne este. Uite-o din nou trece pe drum fata zglobie. Uite-un băiat floare şi-a pus la pălărie. Uite un prunc, râde în prag, ai, năzdrăvanul! Uite-un moşneag, tace-n toiag, alb ca troianul. Muntele ieri ne-ademenea, astăzi ne doare. S-a împlinit, nu s-a-mplinit visul cel mare? Cine sunt eu, cine eşti tu, cine e dînsul? Noi am ştiut zborul înalt, dorul şi plânsul... Zilele trec, zilele vin... Ce v-a rămâne? Suflet de lut, necunoscut, suflet de pâine? Toamnele cresc, grijile cresc, viaţa descreşte. Eu mă grăbesc, tu te grăbeşti, el se grăbeşte. Bucuraţi-vă, prieteni, de prieteni şi de fraţi, Bucuraţi-vă de-un nume ce vi-i dat ca să-l purtaţi. Bucuraţi-vă de-un cântec, de-un amurg cu flori de tei, bucuraţi-vă o viaţă de lumina dragostei..." (Dumitru Matcovschi - Bucurați-vă)

Niciun comentariu: