sâmbătă, decembrie 21

Poveste de Craciun (nepremiata) :)

Craciunul se apropia cu pasi netezi,usori ca fulgii de nea ce incepusera sa se astearna pe pamantul inghetat bogna. In ultimii ani, mai exact de cand parintii mei divortasera, nu mai simteam emotia acestei sfinte sarbatori. De Craciunul despre care va povestesc, situatia se inrautatise. Mama fusese data in somaj.Dupa ce plateam darile catre stat (facturi),ne duceam traiul de pe o zi pe alta.
Bradul artificial (din perioada copilariei mele cand nu se gaseau brazi naturali) fusese coborat din pod si impodobit cu migala, dragoste si mult bun gust (rafinament).
- Claudia,anul acesta nu va veni Mos Craciun! Chiar nu am cum sa-lintalnesc! spusese mama incet, trista, aproape soptind.
- Nu, nu cred asta! Macar o ciocolata si o impartim la trei, am raspuns cu lacrimile alunecandu-mi  pe obraji.
Va vine a crede ca aveam 22 de ani? Da... stiu! Nici mie. Hahahaha. Darcred cu taria in puterea divina a acestei  sarbatori.
Si...Mos Craciun a sosit negresit, cu daruri frumoase, chiar daca au fost simbolice.
Sunt sigura ca mosului i-a placut foarte mult casa frumos luminata,fetele de masa ce aveau imprimate chipul sau vesel, radiind bucuria de a darui si a face oameni fericiti, mirosul de prajituri recent scoase din cuptor.
Ma credeti ca a mancat jumatate dintr-un fursec cu stafide lasat pe o farfurioara sub brad? Daaa... stia ca nu avem,dar i-a placut ospitalitatea casei noastre, atat de modeste.
De acel Craciun am invatat sa daruiesc neconditionat si oricand! Am descoperit lectia suferintei si golul din suflet cand nu ai bani pentru a simti gustul ciocaletei, al unei acadele sau sa iti cumperi o carte.Am inteles ce inseamna dragostea de mama, norocul de a avea o mama care din nimic face o minune, care se zbate pentru a zari sclipiri de diamant in privirea copilelor sale sau pentru a auzi rasul cristalin al sufletelor copilaroase!
De atunci,Craciunul il petrec numai acasa si scriu povesti despre bunatate, credinta, miracole,ingeri pe care le daruiesc oamenilor dragi din lumea intreaga! Imi doresc sa leinunde sufletele, sa le faca viata luminoasa si senina, sa invete sa ofere zambete si bucurii celor mai putin norocosi!
SARBATORI FERICITE,OAMENI DRAGI!



Niciun comentariu: