duminică, decembrie 8

Despre povesti la Doctor H, orele 16 pe Tv H.2.0

Dupa atatea plimbari... si schimbari de temperatura interior-exterior, bineinteles ca am racit. Imi vajaie capul de parca o armata de dragoni nedresati se joaca in interiorul meu. Nasul imi fornaie ca si cum ma antrenez pentru a scoate flacari pe nas.
Astept cu nerabdare emisiunea Doctor H de pe Tv H 2.0, in care apar si eu, povestind despre importanta povestilor in viata oamenilor, la orele 16.
Multumesc Cristian pentru povestile personalizate pe care mi le-ai comandat!
Ar fi minunat daca am fi buni macar in aceasta perioada! Oare e atat de greu sa oferi o poveste unui om pe care il apreciezi, il iubesti, il adori?
Zambete si sanatate maxima tuturor celor ce imi citesc acest jurnal online. :)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ce frumos ai alintat raceala :):)
Pacat ca nu pot urmari emisiunea...poate o vad in reluare :)Eu ma bucur si iti multumesc din suflet ca pot darui bucuria si harul povestilor tale unor copii si oameni deosebiti :)Dumnezeu te-a binecuvantat cu un har deosebit :)

DOAR NOI spunea...

@ Anghelescu Cristian:

Daaa... ma chinuie raceala, dar am transpus-o in poveste. :)
Emisiunea o poti vedea pe internet...dupa difuzare se arhiveaza pe site-ul televiziunii.
Da, scrierea povestilor este har... :) Si eu Ii multumesc zilnic bunului Dumnezeu pentru aceasta binecuvantare.... :)