luni, noiembrie 25

Discutii, bani si scoala

O eleva mi-a marturisit sfioasa ca nu si-a facut tema deoarece parintii sunt divortati, iar cand merge la tatal sau, o data la doua saptamani, prefera sa petereaca fiecare minut cu el.
Bani... mama imi spune sa termin cu voluntariatul. Adevarul ca am cam exagerat. Cu toate astea, uneori prefer sa ma calugaresc, sa ajut oameni... ma simt cel mai bine. In rest, nu ma mai bucura nimic. Urasc faptul ca totul se invarte in  jurul banilor. Nu suport sa stiu ca muncesc ca o roaba pentru bani si tot nu sunt suficienti. Da, am o datorie de 5 miliaone pe care trebuie sa o achit urgent... :( Imi doresc sa scriu povesti pentru copii, pentru parinti, pentru bunici... sa aduc bucurie in sufletele lor si sa imi recuperez si eu banii. Am fost la Gaudeamus, dar nu am cheltuit mult pe carti. Este una din pasiunile mele... nu pot trai fara carti... asta e! E un viciu. Stiu ca pot lua de la biblioteca si credeti-ma, fac asta.... dar imi place sa am carti noi, care miros a tus... :)
Doamne, te rog, ajuta-ma sa obtin bani prin munca! :) AMIN!
Adesea, cel putin in ultima vreme (cand totul se duce de rapa in viata mea si nu mai gasesc drumul corect), vreau sa ma izolez... sa merg la o manastire prin se limpezesc lucrurile.:)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Dumnezeu sa-ti dea sanatate ,putere de munca ,si liniste sufleteasca Clau :)

DOAR NOI spunea...

@ anghelescu Cristian:

Iti multumesc! sa fie bine tuturor! :)