miercuri, aprilie 17

Vacanţă în Grecia

Am revenit dintr-un circuit în Grecia. De fapt a fost un pelerinaj. Am descoperit locuir de basm... curăţenie (acolo maşinile nu erau prăfuite), oameni deosebiţi... călugări şi măicuţe care ne-au primit cu rahat, smochine, cafea....
A fost obositor, dar a meritat înzecit efortul.

 Mănăstirea Soroti... ceva impresionant.

Staţiunea Parelia Katerini, unde am fost cazaţi în ultima noapte. Fotografia este făcută de la fereastra camerei de Hotel Ioni. Biserica poartă hramul sfântului Ştefan.

4 comentarii:

Mariana spunea...

Mai spune-ne, nu te opri doar la atat! Eu una astept cu sufletul la gura....

DOAR NOI spunea...

@ Mariana:

Voi reveni cu detalii... dr sunt obosita... am calatorit toata noaptea. :)

Anonim spunea...

Magnific,momente decupate dintr-o poveste de-a ta devenită reală :)Să-ți fie de bine!!!!!!!!!
Imbrățișări!

L'Automne

DOAR NOI spunea...

@ L'Automne:

Multuuuumeeeesc!

A fost o povste frumoasa, cu bune s cu rele....