miercuri, aprilie 3

Cu mine... prin viata mea

Sunt obosita...dimineta mi-e teribil de greu sa ma ridic din pat. Mai ales peo vreme ca cea de azi. Ma incapatanez sa citesc pana spre dimineata... si oboseala se aduna. Stop. Ma voi odihni cateva zile bune. Somn si mancare e tot ce imi doresc.
Astept sa gasesc energia si timpul (sigur vacanta de vara) pentru a scrie cartea in care suntem personaje. Finalul va fi neasteptat. Regret ca nu ma apreciezi... ca nu vezi cat efort am depus pentru a fi fericit. Am obosit sa lupt cu morile de vant. Oricat de mult te-as iubi, este timpul sa ma opresc din joc. 
Lacrimile imi spalasufletul vesel ca a iubit si a facut tot ce trebuia pentru iubirea noastra. Ingerii vor purta rugile spre cerul albastru. Vor batea la poarta Raiului si Dumnezeu ne va trimite un raspuns. Unra li se nfunda din prea mult bine.
Viata curge lin, apoi mai alert si inspumat. :) Candva se vor limpezi si gandurile mele. Sufletul va respira increzator si  multumit. :)
Scoala Altfel sau "Sa fii mai bun, sa stii mai multe" este epuizanta....

Niciun comentariu: