joi, februarie 28

Elevii mei talentati :)

Elevii de la clasa a V-a m-au impresioant in mod extrem de placut ieri. Au realizat martisoare si cu acordul doamnei director au organizat un targ cu vanzare. Pe langa faptul ca martisoarele sunt MINUNATE (am cumparat cateva, inclusiv cercei cu pinguini si felii de pepene), ei sunt niste VIITORI OAMENI DE AFACERI EXTRAORDINARI. Stiu sa negocieze. Stiu sa isi vanda produsele, atat ca pret, cat si ca mod de abordare al clientului.

Astazi, un elev imi spune:
- Am facut aceasta bratara special pentru dumnevoastra. :) Costa trei lei.
In afara de  faptul ca era cu un gandac plastifiat... bratara este adorabila. La pauza, ramasese sa ma astepte de la ora, asa cum promisese.
Unde mai intalnim noi azi oameni parolisti?

Sunt fericita ca sunt profesor. 

Ca sa-mi inchei seara in plina glorie, o mamica a venit sa-mi multumeasca pentru ceea ce fac pentru copii si sa vada cum arata un profesor adorat. :)
- Sunteti foarte draguta! E imposibil sa nu va iubeasca elevii!

MULTUMESC DOAMNE!

Macar atat daca nu ma pot bucura de ai mei copii.. :)

Niciun comentariu: