miercuri, ianuarie 23

La dentist

De cateva saptamani bune, o masea de minte isi facea de cap cand mi-era somnul mai dulce. Intr-o seara, spalandu-ma constiincios pe dinti, am descoperit ca mai am doua carii uriase. Gata. Aflasem despre un bun stomatolog la care isi lucrasera cativa prieteni. Ii cer nuamrul de telefon si ma programez.
Marti orele 13. Perffect.
Ajung... bineinteles ca imi era o frica de nedescris si in asemenea situatii vorbesc mult. Si domnul doctor vorbea mult, sa ma incurajeze. Imi fac radiografie si descopar cat de mult s-a modernizat si aparatura. Ma pun sa dau declaratie ca nu sunt insarcinata (ma apuca putin depresie, dar asta e). Intoarsa cu radiografia, medicul imi arata ce radacini ciudate are maseau. 
- E mai bine sa ti-o extraga chirurgul, ca sa nu apara complicatii. Sa nu iti fie teama.
Adevarul ca a stat cu mine pe toata durata extractiei. Mi-a facut anestezie. S-a apucat de lucru si ma cam durea. A mai facut o doza  de anestezie. Mi s-a parut ca a durat o vesnicie desi nu stiu daca au fost 10-15 minute.
Pentru ca nu mancasem decat o banana si nu am avut voie sa mananc nu stiu cate ore dupa extractie... mi-a fost foarte rau. Greata.... dureri de cap... ameteli. 
In fine... urmeaza episodul 2, luni.

2 comentarii:

Rêve blanc spunea...

Şi eu trebuie să îmi scot măselele de minte însă îmi este teeeeamă! :D

DOAR NOI spunea...

@ Reve blanc:

Si mie mi-a fost si imi este... insa nu dorm de cateva nopti... sunt foarte obosita si epuizata pishic. :)