joi, noiembrie 29

Eu, zilele acestea

Ieri... am ieşi la plimbare pe seară... am primit de la sora mea cercei cu moş Crăciun. Sunt adorabili! Le voi face o poză şi o voi posta. :)
Oraşul se îmbracă încet încet în haine de sărbătoare. Astăzi se deschide târgul de cadouri pentru sărbători la Sala Dalles. 
Ieri după amiază am finalizat "SCRISORAR" de Mihail Şişkin.... o carte cu scrisorile dintre doi tineri... ea a devenit medic... i-au murit părinţii... el, soldat, copil din flori... şi-au spus ofurile şi s-au aşteptat unul pe celălalt. Cartea a fost pusă în scenă... 
Azi, am citit un fragment din "Tobias, elefănţelul colorat" la grădiniţa Happy Kids, în Floreasca. Ce drăguţi au fost! Tuturor le-a plăcut, mai puţin unei fetiţe, care a spus că ei îi place Dumbo. I-am spus că Tobias este prieten cu Dumbo....
După ani de zile... mi-am revăzut vărul... Nu reuşeam aseară să localizez strada unde era amplasată grădiniţa şi i-am cerut ajutorul. El mi-a spus că birou lui e în zonă şi mă ajută....

Niciun comentariu: