marți, noiembrie 27

Eu şi tehnica

Tocmai ce s-a finalizat Târgul de carte şi învăţătură GAUDEAMUS. 
La unul din standuri, era reclamă şi reducere cu ocazia Black Friday, la diverse modele de e-reader-uri. Îmi doresc foarte mult unul. Cu toate acestea, mirosul de tuş, de hârtie, mă încântă. Grafica este de asemenea importantă pentru mine. Un alt aspect este "puterea" unui autograf. Am câteva cărţi cu autograf. Semnele de carte de asemenea
Discutam cu un amic, grafician, foarte pesimist de felul său, care îmi spunea că tehnica ia amploare şi cărţile vor dispărea.
Nu este adevărat. Se vor edita în tiraj mai mic, dar mereu vor exista oameni care vor iubi cartea pe hârtie.
Nu ştiu de ce se panichează atât de rău! Pentru el, meseria este asigurată. Grafica pe calculator tot trebuie să o realizeze un artist.

Niciun comentariu: