luni, octombrie 15

Jurnalul Annei Frank

Auzisem de mult ca este un must have al lecturii. L-am primti de ziua me de la Andra, prietena  mea draga din Cluj.
L-am tot amanat, din diverse motive.
Intr-un final, seara de seara am citit si l-am dus la sfarsit.
Este o lectie de viata. Oameni care traiesc ascunsi timp de 2 ani. care se bucura de o raza de lumina ce patrunde prind draperiile groase. Care traiesc din plin sarbatorile de iarna si zilele de nastere. 
Anna, care traieste perioada adolescentei departe de prieteni. este o fire sociabila. Imiplacedescrierea relatiilor interumane. faptul ca isi iubeste mama cu rezerva, dar isi adora tatal, ma surprinde. Dorinta de a invata in acele conditii grele, m-a impresionat. Dragostea ce se naste atat de frumos si curat intre Anna si Peter, m-a emotionat. Puterea Annei, dorinta ei de a reusi... m-a facut si mai puternica, mai dornica de a trai intens viata, cu bune si  cu rele.
Am dat cartea sa circule.... este prea minunata pentru a sta in bibioteca. :)
Daca aveti posibilitatea - mergeti la biblioteca - CITITI-O NEGRESIT!

2 comentarii:

copilarim spunea...

mi-a povestit Buni despre cartea aceasta inca de cand eram ffff micuta. nu am reusit sa o citesc, desi, uneori am impresia ca deja am citit-o prin povestirile bunicii:)....

DOAR NOI spunea...

@ copilarim:

Merita citita... si recitita si sa invatam sa traim... si sa pretuim ce avem: libertate. :)

o zi magica!