vineri, octombrie 26

Educatie si elevi

Ieri, o colega acre a predat anul trecut la Liceul Madgearu, imi spune:
- M-am intalnit cu o eleva si mi-a spus ca i-ai fost profesoara doi ani in scoala generala.Mi-a vorbit foarte frumos despre tine.
- Da, stiu despre cine vorba. Este o fata minunata. Au fost cativa buni in clasa ei, dar vreo 3-4 mi-au scos peri albi.
Azi, am primit mesajul acesta:

Buna ziua! Ce mai faceti? Acum cateva minute,in metrou, m-am intalnit cu colega dumneavoastra din colegiul unde predati. Spre rusinea mea nu-i mai retin numele. Este o doamna foarte inalta si slaba. Mi-a spus ca va cunoaste, eu am facut anultrecut biologie cu dumneaei. Ce mica este lumea. O zi placuta!:)
Sa nu va pierdeti rabdarea si increderea. Sunteti una din cele mai puternice persoane pe care le cunosc. :* 

In momentele in care imi pierd cheful de  a merge la scoala, se intampla cate un eveniment din acesta, care imi da energie si mastimuleaza pentru o anumita perioada. 

Cand vad ca las cev bun in urma mea, ma bucur. Trei per generatie daca ii scot oameni, este o mare realizare. Sunt sigura ca scot maxim 10... hahaha... dar asta e o lauda monstruoasa. :)

Niciun comentariu: