vineri, octombrie 19

Dăruieşte din ce citeşti…

Dăruieşte din ce citeşti…

Azi vin la tine cu o propunere. Haide ca în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică să fie momentul în care fiecare dintre cei care au lecturat în această săptămână o carte să adauge pe site, la comentarii, un citat ce inspiră, motivează şi încurajează din ceea ce a citit, cu precizarea sursei.
Astfel, dacă te numeri printre cei ce citesc, poate vei citi cu mai multă atenţie pe parcursul săptămânii astfel încât să găseşti acel citat pe care să ni-l împărtăşeşti, iar dacă te numeri printre cei cărora timpul nu le permite să citească într-o săptămână, te vei bucura de informaţii preţioase împărtăşite de ceilalţi.
M-aş bucura ca această idee să fie bine primită şi să ne îmbogăţească pe fiecare în parte.
Aşadar, ia cartea pe care o citeşti şi găseşte citatul pe care vrei să ni-l împărtăşeşti. Clic aici pentru a-l adăuga pe site, fie folosind formularul de facebook, fie cel de sub el. Nu uita să precizezi autorul.
Mulţumesc!
Weekend liniştit!
Carmen @ Ozibuna.net

2 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Am trecut, am postat. Sper să fi luat comentariul meu citat. Zi bună Claudia la casa ta.

DOAR NOI spunea...

@ Pr. Victor:

Multumesc. Am gasit citatul din biblie postat. :)
Vineri, eram atat de obosita si cu toate astea, am mers putin la biserica. Era foarte aglomerat, nu a fost tocmai ideea cea mai buna, dar am simtit o energie ce m-a calauzit in zilele acestea: sambata si duminica.