sâmbătă, octombrie 20

Concert in memoria unui inger

Sora mea a capatat o sete avida de lectura. Pe mine ma bucura nespus. Intr-o zi, imi trimite un mesaj. "Concert in memoria unui inger" de Eric Emanuel Schmitt... ultima aparitie.
- Sor, le luam si de la biblioteca. Nu mai dam bani pe carti.
Intre timp, am inceput scoala.
O colega, profa d eromana, imi spune:
-Stii, a aparut o noua carte a lui Schmitt. Se citeste repede si e frumoasa. Are cinci povestiri.. e in genul "Cea mai frumoasa carte din lume" (pe care am imprumutat-o si a cucerit inimi).
- Nu mai am bani. O voi lua de la biblioteca.
- Ti-o imprumut eu.
 
S-a intamplat. Mi-a adus-o. O coperta cu o vioara.
Prima poveste, nu m-a impresionat si nu m-a stimulat suficient sa continui. Amluat o pauza. "E necesarsa finalizez. Schimtt scrie frumos, atractiv, captivant."
Intr-adevar, celelalte povesti... m-au tinut treaza pana la 1 dimineata. Este o carte ce merita citita.

2 comentarii:

Mariana spunea...

Mă gândesc că-i interesantă, doar Schmitt e tăticul lui Oscar! :)
O s-o caut şi eu.

DOAR NOI spunea...

@ Mariana:

Neaparat sa o cititi... este cu lectii de viata! :) Va va marca... :)
O saptamana cu binecuvantari... :)