duminică, august 5

Şi-aş mai vrea

În ultimele zile, m-a apucat frenezia cumpărăturilor pentru finuţul meu..... E un băieţel cuminte. Vreau să-l răsfăţ şi să mă joc cu el. 

Şi-aş mai vrea:
- O REUŞITĂ.... urmată de lectură, teatru, scrieri  de tot felul, plimbări prin parcuri, din nou la mare (oricum în curând voi fi domnişoară de onoare la nunta unei prietene din facultate... şi face nunta la Mamaia).... iubire, un curs de dezvoltare personală...
- Să te aşez în gândul meu,
Să te găsesc când vreau... mereu.
Să te alint...
Să te sărut...
Să-ţi port noroc...
Să-ţi spun te-ador...
Să îţi şoptesc "Mi-e tare dor"....
- Să fie berze-n preajma mea...
- Să fiu o zână sau o stea...
- Să am răbdare...
- Să cresc mare...
- Să fiu bună...
- Să ajut enorm...
- Să învăţ să te ascult...
- Să am răspunsuri, zâmbete şi bucurii pentru tine în fiecare zi...
- Să fim voioşi...
- Să mă iubeşti...
- Să speri în speranţa ce moare ultima...
- Să îţi fie dor de mine... imediat ce am plecat din braţele tale...
- Să cânt şi să te-ncânt...
- Să te susţin... să mi te-nchin ca unui zeu... (sau derbedeu)...
- Să perseverez... 
- Să cred mai mult în Dumnezeu...
- Să nu mai judec...
- Să FIU EU...

Niciun comentariu: