luni, august 27

Domnişoară de onoare

Nuntă la Mamaia.... chiar pe malul apei... mai ceva ca-n filme.
Eu, domnişoară de onoare. Nu mi s-a acordat niciodată atâta importanţă la o nuntă. Mă gândeam la filmul "27 rochii".... acum aştept să mă mărit şi eu.... hahaha.
Fusesem cu mireasa să îşi cumpere rochiţa. 
Le-am făcut o poveste personalizată, care i-a bucurat mai mult decât orice cadou primit.
Am mers după lumânări. 
- Ce domnişoară drăguţă, spune doamna care s-a ocupat de aranjamentele florale! 
Mai târziu, descopăr că era invitată la local.
- Vaaai...ce domnişoară drăguţă.... 
- Daa...este Claudia, prietena mea, afirmă mireasa.
Socrul mare, biolog de meserie... doctor în biologie marină. Era foarte "mândru" că sunt biolog... cu toate că eu îmi doream să fi fost un bun jurnalist sau o scriitoare de renume. :))
Naşa însărcinată în 6 luni, foarte finuţă, a dansat muuuuult. 
Nu am prins buchetul... l-am lăsat să cadă... şi l-a ridicat altcineva. :) Nu mai cred de mult în aşa ceva.
Mi s-a pus voalul, vorba generelui - un băiat vesel, cu mult bun simţ, educat, inteligent - :
- Îţi punem voalul, în semn de admiraţie şi de preţuire că ne-ai fost alături şi te-ai comportat exemplar în calitate de domnişoară de onoare.
...
La drum am mers cu doi biologi, un el şi o ea. Tineri... 25 de ani.. Atât de veseli, de frumoşi, cu mult bun simţ... m-au tratat ca şi cum ne-am fi ştiut de ani buni...
Am cântat, am dansat în maşină... se uitau ceilalţi şoferi la noi, ca la nebuni... :)
Au fost două zile frumoase pentru mine... cu oameni deosebiţi... 
...
Acasă... aceleaşi discuţii filozofice cu oameni care au impresia că ştiu totul, dar de fapt... vor numai să jignească şi să producă suferinţă. Eu sunt de vină, că accept să le ascult problemele,să încerc să îi ajut... şi de fapt ei mă înjunghie pe la spate. Ruşine, domnule, ruşine. Îţi meriţi soarta... crede-mă!

10 comentarii:

Anonim spunea...

domn de onoare cine a fost?

Pr.Victor spunea...

Mă bucur pentru că ai avut parte de două zile senine alături de oameni veseli şi prietenoşi într-o postură specială, deosebită chiar.

DOAR NOI spunea...

@ Anonim:

Cu toate ca imi promosesem ca nu mai raspund lasilor care se semneaza cu Anonim... iti spun ca domn de onoare a fost intr-adevar un domn din toate punctele de vedere. :)

DOAR NOI spunea...

@ Pr. Victor:

Multumec mult...

Slujba a fost foarte frumoasa... cu patru preoti... zambitori si blanzi. :)

Alisandra spunea...

Acesta este taurasul pe care l-am cunoscut eu acum multe luni. :D Te pup si te imbratisez cu mult drag!

DOAR NOI spunea...

@ Reve blanc:

Imi pare rau ca te supar.... dr nu e acelasi tauras... as vrea eu sa fie acelasi...

Imbratisari cu drag si doooooor. :)

Unknown spunea...

ce FRUMOS!!!
Ma bucur enorm cind te vad fericita si plina de viata... mereu sa fii asa - e o dorinta a mea!!!
te pup cu drag
xxx

Anonim spunea...

ce frumooos! :)... ce interesant trebuie sa fie sa participi la o nunta pe malul marii. eu una nu am avut pana acum o asemenea ocazie. dar imi plac tare mult nuntile si, in general, lucrurile mai putin conventionale. nuntile obisnuite, din pacate, m-au plictisit in general... :)

fata din campurile de lavanda

DOAR NOI spunea...

@ fata din campurile de lavanda:

Daaa... a fost deosebit... intr-adevar... :)

DOAR NOI spunea...

@ Liuba:

Nu stiu cat d efericita ma vezi tu prin prisma acestei postari... :)

Imbratisari!