vineri, august 31

Aiureli

 Am început să fac alergii la răutăţi... probabil unde iau lucrurile personal.
Eu nu ignesc şi nu rănesc pe nimeni în discuţii. Ştiu că pot fce asta. Dacă îmi doresc să fac asta, o fac, dar cu bună ştiinţă.
 Spusesem că am făcut febră musculară.... (fac multă mişcare... merg mult pe jos, urc scări, însă nu e suficient pentru a combate o febră musculară pe o pantă destul de abruptă şi într-un ritm destul de alert)... şi un aşa zis amic, îmi zice voios că data viitoare să schimb traseul, că acela e traseu de pantofari. De obicei, pantofarii urcă folosind telecabina... am văzut femei cu tocuri la cota 1400 Sinaia. Până una alta, merg unde îmi permit... şi mă bucur de ce pot vedea.... 
Nu-mi plac oamenii de genul. Nu-mi plac şi gata.... Şi mai ales când ei mă caută.... că aveau nevoie să-i ascult, să-i ajut... au gândit  că mă pot folosi... mi se pare mârşav totul... mă simt murdărită pentru că am crezut că au un suflet frumos....
Constat pe zi ce trece că trăiesc într-o lume urâtă... cu oameni "mascaţi"... e trist... totul atât de trist.... 


Niciun comentariu: