sâmbătă, iulie 21

Ieri.... prietenie

Citeam o rugaciune...
Ma suna o prietena, trista, sa ma invite la ea... organizeaza de obicei petreceri tematice. Este doctor in cinematografie si psiholog... o femeie miniona, dar o bomb energetica. Am facut clatite si salata de fructe. Ne-am delectat cu un film vechi, cu Marilyn Monroe.. "Domnii prefera blondele"....
Am reintalnit cu ajutorul facebook-ului pe fiica dirigintei mele din generala... este cu doi ni mai mica decat mine, si ii placea cum imi faceam eu parul.... :)
O colega de la una din scolile unde am predat, m-a sunat... sa-mi spuna ca are 4 copii... 
- Tu tot singura?
- Da... tot... :)
- Tu esti ca in reclama acea cu mama care se distra la maxim, si era compatima de fiica ce venea din concediu si o gasea singura... :)) 
- Daaaaaaaaaaa... asa imi spune si sora mea... :))
Viata e frumoasa... :) cu greutatile ei cu tot... :)

Niciun comentariu: