vineri, iunie 1

Daruri

Azi... am dăruit zâmbete... poveşti elevilor mei dragi, care mi-au mulţumit. 

"MULTUMIM MULT!!! O VARA CAT MAI FRUMOASA SI DUMNEAVOASTRA!"
 "Multumesc mult, doamna !!! Si dumnevoastra cat mai multe impliniri! ... pacat ca nu puteti ramane in liceu ..."

Revista MEKI baietelului unei colege....
O carte cu poveşti unei fetiţe bolnave d ecancer (am postat cazul ei pe blog). Vine luni, 4 iunie în Bucureşti pentru cine vrea să o ajute cu ceva.

Când aşteptam tramvaiul în staţie... o bătrână intră în vorbă cu mine... atrag oamenii... hahaha.
- Mâine sunt Moşii d evară!
- da, aaşa  este. Se împart cireşe şi orez cu lapte, spun eun din amintiri.
- Şi colivă. Păi de-asta am ieşti din casă. Săiau zahăr. Făceam la colivă şi am realizat că nu mai am zahăr. Soţul meu s-a fofilat şi am spus: "lasă dragă că mă duc eu". Eu fac 71 de ani acum, pe 16 iunie, el 74 la sfârşitul lui iulie.
- Mulţi înainte (arată foarte bine doamna). Şi mie îmi place coliva. 
- Am doi băieţi. Nu ştiu cum a trecut timpul...
- Aşa este.. nici eu nu ştiu când am trecut de la codiţe la păr vopsit, nu de fiţe ci că am albit.
......


Niciun comentariu: