luni, mai 7

De ziua mea

A fost frumos...
Dimineata cu povesti si prieteni dragi, parinti minunati...
Pranz in familie, cu tort in forma de inima....
Seara la teatru (TNB - "Toti fiii mei" de Arthur Miller, in regia lui Ion Caramitru, cu Victor Rebengiuc, Sanda Toma.... si altii). Multumesc celor ce mi-au facut ziua frumoasa... de neuitat chiar. 
Multumesc celor care au facut eforturi financiare pentru a ma rasfata... cadourile sunt minunate si foarte utile (parfum, vopsea de par, stilou si pix, icoana, rochie, geanta,felicitari, carti, mesaje).

Ca sa-mi treaca bucuria, ieri am facut o criza biliara de toata frumusetea.... asta asa, pentru cei care ma intrebau daca am mai avut probleme. :)) Iar doua zile de stat in pat, iar injectie... tot tacamul pentru a fi in forma maine la scoala. 

Sa aveti o saptamana  frumoasa, fara minciuni (eu simt ca sunt mintita in ultima vreme... :) si nu e deloc confortabil, dar scap eu si de asta).

4 comentarii:

Monica spunea...

deci, sincer, sincer ieri m-am gandit toata ziua a cui e ziua. Stiam ca este a cuiva, dar nu mi-am amintit. Abia acum cand am citi postul tau am vazut. Si m-a chinuit ieri ... si FB nu mi-a aratat!
Deci laaa muuulti ani om frumos. Trebuie sa ne vedem candva pt ca ti-am facut ceva:)

Stiam ca e in mai, dar nu stiam cand, asa ca e facut de ceva vreme:P

te imbratisez!:)

DOAR NOI spunea...

@ Monica:

Multumesc mult. A fost pe 5. Am sters special de pe FB. :)
Ne vom vedea candva... :)

Zambete si imbratisari!

adriana spunea...

Hristos a Inviat!

La multi ani cu multe bucurii si daruri!

DOAR NOI spunea...

@ adriana:

Adevarata Inviat!

Multumesc frumos. :)