joi, mai 24

Activitatea mea azi

Ma trezesc devreme. Pregatesc doua colete importante pentru  fi expediate prin curier rapid. Initial imi propusesem sa mai dorm putin. Vremea tinea cu ideea mea. Imi amintesc ca azi am teze.... asa ca. Decid sa corectez randul de saptamana  trecuta. Reusesc sa finalizez. Ploua. Din nou si din nou.
O prietena care nu lucreaza, ma suna. Ii face placere sa ma auda zambind. Ma roaga sa ii fac rost de filme pentru weekend. 
- Ma voi stradui.
- Stiu ca poti.
Ma pregatesc de plecare. Descoperisem in sifonier o camasa pe care o purtasem o singura data. Ma imbrac casual. Blugi, camasa, sacou. 
Ploua. Din ce in ce mai tare. V-am spus ca de cateva zile sunt privita insistent. Traversez strada. Claxon. Soferul se uita luuung. Desi nu fac asa ceva, ajunsa pe trotuar intorc privirea.
- Care este problema, intreb? 
Zambesc. Daca nu sunt claxonata si admirata acum, cand sa fiu, la 80 de ani? Cu toate ca imi doresc sa raman "frumoasa", sa ma ingrijesc si sa imi implinesc vise. 
Elevii sunt agitati. Il intreb pe unul dintre ei de ce nu se controleaza si nu sta locului.
- Doamna, nu va suparati pe mine, dar am ADHD.
- Exista solutii... :)
Plec cu o sacosa plina de teze.... vreo 100 si ceva.... asa... pentru un weekend. 
Ajung la posta. Am de ridicat produse cosmetice handmade, facute de KaBea. Doamna de la ghiseu este tiza mea.
Intru intr-un Tip_Top sa-mi cumpar strudel cu dovleac.
- Miroase urat la dvs.! spun.
- Nu mai simt, raspunde vanzatoare.
Apar un biat care da cu mopul.
- Este sparta o teava si miroase a apa statuta. Au venit azi sa repare.
-Am inteles. Buna seara. Ies, tinandu-mi respiratia. 
Astazi... povestile m-au invaluit din nou. Imi fac viata frumoasa... e minunat ce mi se intampla.... :) 
Am trecut la o alta grupa de vechime. Cand au trecut 10 ani de munca? Pe cuvant daca am simtit!!! 
M-au sunat de la MEKI. Ii spuneam Alinei, directorul revistei ca imi place enorm ce fac, sa lucre cu elevii, sa traiesc alaturi de ei... cu toate prostiile si emotiile lor... sunt minunati.... desi uneori ma obosesc teribil. Ma simt utila. Stiu ca formez oameni.... :) Stiu ca sunt model pentru ei.... :)
Ma gandesc tot mai serios la cartea despre barbati....
tipul egoistului...
tipul fricosului...
tipul cuceritorului virtual....
tipul laudaros....
tipul viril.... macho man cu burta si chelie.... 
etc. 
Ihmmmm.... de abia astept...


Niciun comentariu: