vineri, aprilie 13

Urare pentru un Paşte luminos şi binecuvântat :)

Astazi in sufragerie

Dormitau pe-o farfurie,

Necajite si manjite,

Zece oua inrosite.


Un ou alb, abia ouat,

Cu mirare le-a-ntrebat:

- Ce va este, fratioare,

- Ce va doare?

Nu va ninge, nu va ploua,

Stati gatite-n haina noua,

Parca, Dumnezeu ma ierte,

N-ati fi oua...

- Suntem fierte!

Zise-un ou rotund si fraise

Langa pasca cu orez.

Si schimbindu-si brusc alura,

Toate-au inceput cu gura:

- Pan'la urma tot nu scap!

- Ne gateste de parada.

- Ne ciocneste cap in cap

Si ne zvarle coaja-n strada...

- Ce rusine!

- Ce dezastru!

- Preferam sa fiu omleta!

- Eu, de m-ar fi dat la closca,

As fi scos un pui albastru...

- Si eu unul violet...

- Eu, mai bine-ar fi sa tac:

Asa galben sunt, ca-mi vine

Sa-mi inchipui ca pe mine

M-a ouat un cozonac!...
                                  (“La Pasti” de George Toparceanu)
 
Sarbatori frumoase sa aveti!

Un comentariu:

Maria Matei spunea...

Minunate rime, acum in vinerea Pastilor! Noi nu vom aruca micile franturi de coji colorate, ci vom crea cu ele incantatoare piese ale copilariilor noastre! O sa-ti dam de stire de cum sunt gata! :)
Paste Fericit!