duminică, aprilie 22

Mulţumesc pentru răsfăţ

Oare am fost atât de cuminte încât să merit tot ce îmi oferă viaţa frumos? Poate da, poate ba. 
Am trăit multe.... pe unele le-am uitat sau le-am ascuns foarte bine. Pe altele le port cu mine precum talismanele. Cu siguranţă, toate m-au făcut să fiu sigură pe mine, să fiu femeia de azi. 
Viaţa e darnică... important este să observi. Întâlnesc oameni care mă răsfaţă. MULŢUMESC! (sper ca într-o bună zi să mă revanşez). Să vă spun că azi am mâncat pe Champs Elysees (după ce am coborât de la cinematograf. "Plăcintă americană: din nou pe felie" m-a determinat să râd cu poftă, aşa că sigur mă voi îngrăşa)... aşadar, sunt din ce în ce mai aproape de Paris. Pentru mine totul este un joc. Paris nu este decât un "lux", dar nu ceva imposibil (un cititor al blogului mi-a trimis un link în care erau trecute costurile "vieţii în Paris", de la chirii, la o cafea - ce varia ca preţ în funcţie de terasa sau dozatorul unde o serveai; mulţumesc şi pentru asta. Când voi ajunge o scriitoare de succes internaţional, voi trăi un an la Paris; ca orice scriitor care se respectă - hahaha). Unele lucruri le iau în joacă. Şi culmea, tocmai acestea îmi reuşesc.

Răsfoind mailul, am descoperit un mesaj frumos. Îl împărtăşesc cu voi - mai ales că azi am discutat despre TED.
"Pentru o femeie care scrie poveşti... o să-ţi placă mult!"

Vreau ca poveştile  mele să ajungă departe... peste mări şi ţări, la sufletele cât mai multor copii.

 Dintre întâmplările mai puţin plăcute... mi-am sunat vărul să-i urez "La mulţi ani" şi mi-a spus să am grijă că cei cu multă şcoală, au sănătatea şubredă. Da, mulţumesc! Mi s-a tot spus. Eu mă controlez permanent. Şi promit că, în momentul în care devin un pericol public, mă arunc în Sena sau Dâmboviţa... treacă de la mine. :)

Am renunţat de mult să mai plec urechile la răutăţile celor din jur (nu am cum să plac tuturor şi nici nu vreau, sincer). Ştiu sigur că nu mă voi opri aici... şi mai ştiu că voi avea orfelinatul meu, şi voi ajuta copiii să devină ce îşi doresc, să îşi împlinească vise. 

Niciun comentariu: