miercuri, aprilie 11

Daruri de la Iepuras

Cum sa nu cred in magie, minuni, ingeri.... cand, sa vedeti ce am trait azi.

Ma intalnesc cu o colega care dorea sa cumpere trei carti "Tolba cu povesti". Din cauza alergaturii mele pentru dosarul de titularizare, nu ne-am putut vedea decat azi. Mi-a platit cartile, si, scoate din geanta un pachetel.
- Ti-am cumparat o carte. 
- Multumesc din suflet. Chiar ma gandeam ce sa mai citesc. Ma intrebam daca Mircea Eliade e potrivit pentru vacanta.
- E cam greu. Ti-am adus si o ciocolata.
Prin caldura, autobuz aglomerat, ajung acasa. In curte, trona un plic mare. Expeditor: CORA. O carte pe care o rugasem de mult sa mi-o cumpere, a ajuns la mine. MII DE MULTUMIRI DRAGA MEA DRAGA! ZAMBETE SI BUCURII, GANDURI SENINE SI VOIE BUNA.

Asadar, am program de lectura. :)

Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... :) 

Imbratisari si pofta de lectura si voua, celor mari, celor mici.

Niciun comentariu: