sâmbătă, martie 31

O zi plina de invataminte

 Sursa imagine: Claudia Suhov - BOKO (ma vedeti in imagine...? hahaha)
Dupa cum v-am spus azi era in program lectura la un workshop. Au fost cativa copii, dar nu erau tinta noastra. Le-am impartit CD-uri cu povestile mele inregistrate pentru radio Itsy Bitsy. O mamica a cumparat si o tolba. Intamplator a fost prezent si Tobias pentru ca ma intalneam cu o mamica la orele 17 sa ii dau cartile srise de mine: Tobias plus Tolba.

Lumea nu s-a ingramadit sa cumpere carti cu povesti pentru copii... :) Cine stie... poate maine... 

Insa, am participat si la alte workshop-uri interesante si mi s-a deschis mintea (cu toate ca le stia..insa e altceva cand le auzi si le vezi prezentate pe perete). Am ascultat despre cancerul de col uteri  si despre virusul Papiloma (ca este purtat de barbati, dar la ei nu se manifesta; ca se poate transmite chiar si cu prezervativ; ca exista 100 tulpini). Am realizat ca am niste ani si ar fi cazul sa-mi fac si eu testul Babes-Papanicolau. Dadadada.... :)

Am mers la un training despre fittness, tinut de o femeie (campioana, Miss Fitnes Universe, Anca Bucur; site-ul ei este www.ancabucur.ro) de inaltimea mea 170 cm,  si la fel de slabanoaga (dar ea zicea ca are 56 d ekg, deoarec are masa musculara dezvoltata). Mi-a placut cum arata... mi-am promis ca ma voi reapuca de sport (eu facusem candva si volei la mod fff serios). Prin sport se lucreaza musculatura. Grasimea este eliminata prin dieta. Nu e cazul sa faci 1000 de flotari sau de abdomene... numai catvea sunt suficiente, dar asociate cu o hrana sanatoasa..... :) 

Am cunoscut copii - Alexandra in special (de la care am aflat despre povestile maghiare) - extraordinar de destepti. Am desenat, eu care sunt un antitalent... :) 

M-am uitat la Pantera Roz, lucru pe care nu-l facea daca stateam acasa. :) 

La final (cat am stat eu pana la 17) ne-am jucat impreuna cu trupa de teatru de improvizatie FREEZE. Am invatat niste jocuri pe care le voi folosi si la scoala cu elevii mei. A fost o zi plina de lucruri bune, de intalniri cu oameni minunati.

Pe seara am fost sa-mi vad finutul pufos, care a crescut si ma recunoaste, desi nu am mers des la el... si ma simt vinovata. :( :(


Niciun comentariu: