vineri, martie 9

my day today


mi-e greu... tot mai greu sa ma trezesc. o fac pana la urma. imi beau cafeaua, citesc presa, apoi lectiile si plec. mananc un covrig pe drum. rezolv o problema importanta. ajung la liceu. este consiliu. discutie aprinsa despre scoala altfel. o adevarata nebunie pentru care se va munci enorm. este un experiment. elevii sunt nemultumiti. profesorii si mai rau. ni se cer teancuri de hartie pentru niste lectii "altfel". domnule ministru, noi vrem scoala noastra traditionala, cu rezultate candva. dimineata primisem o comanda pentru o poveste personalizata. :) bun asa. duc unei colege care are doi copii minunati, o revista de benzi desenate pentru fiul ei si o carte de colorat pentru fiica. pustii ma suna sa imi multumeasca. inima imi bate cu putere... zambetul creste pe chipul meu... sufletul este fericit ca a adus bucurie in inimi de copii.
ma retrag la lectura si la o portie buna de somn.... somn binemeritat... :)

Un comentariu:

Unknown spunea...

daca te-ai limita doar la ceia ce se petrece in scoala, sa iti pierzi mintile cu "schimbarile" lor nustiu daca ar fi bine :)
Vezi kit de "happy" esti cind primesti sunete de la copii multumiti??? si inima iti sare din piept???? esti minunata, deosebita si superrrr de inteleapta...
Sa faci mereu astfel de lucruri frumoase, sa iti mentii sufletul tau de inger, precum este acum :)
Te pup cu drag, Liuba!