joi, martie 22

Examene.... scoala.... examene... :)

Ajung eu la scoala... linistita, pregatita sa vorbesc 6 ore. O colega tinerica se plange ca nu stie ce va face din toamna, ca se simte exploatata la maxim pentru ca este suplinitoare. Imi aminteste de mine (care si acum sunt la fel de muncita, daca nu imi arat anii ce-i port cu mandrie in buletin... ) la varsta ei.
- Draga mea, eu m-am suparat atat de tare incat am plecat din sistem. Am stat 3 ani departe de nebunia asta... numita invatamant, insa este menirea mea. Simt ca pentru asta m-am nascut.
-Stiu, si eu sunt la fel, dar nu mai suport ca nimeni sa nu stie nimic... dam examen in mai si nimeni nu stiu ce va fi si cum va fi.
Intru la ore. Timpul trece. La pauza, o colega imi spune ca s-a afisat pe site-ul inspectoratului perioada in care se fac inscrierile pentru titularizare: 2-12 aprilie.
-Perfect. Trebuie sa imi schimb buletinul mai devreme. Este tot ce imi doream. Sa imi stea oul de Paste in gat.... :)

Sunt sunata cu rugamintea sa aranjez pentru un reportaj la scoala unde am predat in ultimii doi ani. Trimit si eurugamitea unei asa zise prietene, pe care eu o ajutasem anul trecut sa faca un interviu cu psihologul scolii. Intre timp, ea a devenit o mare doamna, poeta importanta, nu mai poate raspunde unei umile profesoare. Ok. Mai cunosteam alti jurnalisti. Sunt sunata de o doamna.
-Buna Claudia. Sunt Raluca X, de la ziarul Y. Cred ca ne cunoastem si de la "Incubatorul de condeie" - un proiect literar la care participasem impreuna. Am primit mailul de la tine. Mi l-a redirectionat colega mea, Carmen. Spune-mi mai mult date despre proiectul ce se desfasoara maine la scoala. {Doamne Iti multumesc ca existi}.

-Multumesc din tot sufletul.

Dupa 6 ore, si ramasa fara grai, ma suna doamna directoare de la scoala unde am completare de catedra.
-Te rog s atreci in seara asta sa semnezi ceva.
-va rog, semnati dvs. in locul meu.
-Nu fac asa ceva. Vino!
- Dar este 18.20. sunt obosita.
-Iti las documentul la paznic. Vii si semnezi.

Si iote asa, mi-am facut eu plimbarea de seara....

Ajunsa acasa, am aflat ca voi lua motul finutului meu in vara, cand parintii lui vor face si cununia civila. Perfect. Ma linistesc si eu cu toata nebunia ce bantuie in jurul meu...

Nu pot sa cred ca este ora 21.42.... si maine am ore si un examen la orele 18... si asa trece viata pe langa mine... in examene si concursuri petrecand-o....

Si... cum sa nu fiu fericita?:))

Niciun comentariu: