joi, ianuarie 26

Scoala si povesti

Viscolul a tinut departe multi dintre elevii mei ce locuiesc in afara Bucurestiului. Azi,mai mult am ascultat si am stat la povesti... fiind putini pentru a preda.

Un domn scriitor, care m-a suparat zilele acestea folosind cuvinte mizerabile la adresa mea, luase decizia de a nu mai comunica sub nicio forma. Lucrand la o editura, ma rugase sa-i dau din povestile mele, sa vorbeasca acolo sa fie publicate. Nu s-a intamplat. Azi, imi trimite un mail, pentru a-mi spune ca editura vrea sa publice Tobias. "Ei, nu ma innebuni! E publicat si lansat si iubit deja de copii." "Bine, alte povesti!" Ok.. alte povesti... cine pe cine se salveaza acum? Nu conteaza... daca povestile ce le mai am scrise, pot ajuta - oameni mici si oameni mari - asa sa fie.

Am povestit cu o colega - profesoara de engleza, pensionara - despre teatru. Ce bine m-am simtit!!! Ca pestele in apa...:)

S-a schimbat orarul, deoarece se intoarce la catedra liderul de sindicat. Alta poveste reala si fascinanta... de enervanta... :)

Printre fulgii de zapada, m-am intors acasa... istovita dupa sapte ore de scoala si povesti.:)

O prietena ce-mi citeste blogul, mi-a dat o veste minunata despre povestile mele si fiul ei. mai multe detalii cand voi obtine dovada. :)

Mi-am facut un dus luuuuung, binemeritat.. un ceai fierbinte.... si ma bag sub plapuma, la povesti.... :)

Seara divina, ingerii sa va vegheze si somnul sa fie pufos!

Niciun comentariu: