marți, noiembrie 22

Iubire? Prietenie? Relatii fel de fel... :)

Obosita... aleg doar sa traiesc... dusa de val, acolo unde trebuie sa fiu, sa rezolv ce pot rezolva. Mi-e atat de somn, ca abia astept sa ajung acasa. Elevii sunt draguti si-mi admira cizmele noi.
- Doamna, aveti niste cizme foarte frumoase!
- Multumesc si zambesc.
Chiar sunt dragute... asa de eschimos, calduroase...

Toate lumea infofolita la -0 grade Celsius, numai eu in fusta scurta... :)

Reusesc sa dilat timpul si sa ajung in locurile in care e nevoie sa ajung.
*
Primesc un telefon de la un prieten.
- Ce mai faci? Te-ai apucat sa lucrezi la facut copii?
E o gluma de-a lui...
- Momentan, nu. Promit sa ma linistesc si in vacanta de iarna lucrez la capitolul acesta al vietii.
- Off, iar inveti?
- Am un curs de perfectionare, de lansat o poveste, de tiparit alte povesti... apoi, vreau o vacanta cu liniste, somn, plimbari prin alt oras. Un prieten mi-a oferit sansa de a petrece o vacanta de poveste, doar e Craciunul.
- Claudia, nu exista prietenie intre un barbat si o femeie.
-Nu? Atunci, noi ce suntem? (el este un vecin, bun prieten, mi-a fost alaturi in vara, cand am botezat).
- Ce suntem? Stiu ca ma testezi... si stiu ca esti o femeie deosebita... pe care eu unul nu vreau sa o dezamgesc si prefer sa stau in umbra.
- Vaaaii... atat de mult te-am stresat? Noi care discutam orice, toate prostiile din lume, noi nu suntem prieteni?
-Claudia, imi doresc o femeie care sa ma accepte pe mine asa cum sunt, nu doar sa vrea un copil cu mine, apoi sa fuga. Iar femeile intelectuale din ziua de azi, asta urmaresc. Esti puternica. iti implinesti vise. Tu vei reusi. Mi-e teama ca nu ma pot ridica la asteptarile tale niciodata.
- Eu imi doresc o familie, si tu stii asta.
-Hei, si tu ai avut o perioada in care ti-ai dorit copil si atat. Sunt eu, Stefan, ai uitat cu cine vorbesti?
-Nu, nu am uitat cu cine vorbesc... si imi doream "doar copil" pentru ca eram - si inca mai sunt - dezamagita de voi, barbatii. Sunteti fricosi, lasi, imaturi, nu mai stiti sa fti capi de familie. Daca voiam doar copil, il aveam pana acum.
- Ai dreptate... si stiu ca puteai aveai un copil pana acum.

- Hai sa-mi fi alaturi la lansarea cartii de povesti...
- Promiti ca ce iti iese peste 100.ooo de euro imi dai mie?
- Hahaha, promit. (el se pricepe la finante... e broker).
-Vin. Vin sa te vad vorbind in public... de abia astept... :)
- ah... e un test?
-Nu, este doar o alta ipostaza in care te pot cunoaste...
*
Acum... sper sa nu ma balbai sau sa imi sporeasca emotiile... :)
*
Discutii fel de fel... relatii fel de fel... prieteni fel de fel...

Unii nu rezista sa tina pasul cu mine... iar eu ma grabesc de parca as muri ca u n geniu la 30 si ceva de ani... si vreau sa fac multe, sa las cat mai multe in urma mea.
Mi-e drag ca apar in viata mea, oameni buni, pe care nu-i merit, pe care ii folosesc, ii stresez si le impun ritmul meu nebun de viata (MULTUMESC DIN TOT SUFLETUL ALINA).

Ajnanina, multumesc pentru biscuitii deliciosi pe care mi i-ai dat.

Dragos, multumesc ca ti-ai amintit ca aceasta saptamana este "importanta" pentru mine. Apreciez oamenii care sunt atenti la ce spun in discutii. De abia astept sa dam viata proiectului... :)


Niciun comentariu: