vineri, noiembrie 18

Despre litere...


Elevii ma intrebau azi daca le-am adus sa le citesc despre Tobias.

- Poate data viitoare... la recapitulare pentru teza.

Descopar ca am elevi talentati... Ii admir pentru pasiunile lor, desi sunt atat de dezamagiti ca isi doresc sa faca mult si razbesc greu, se lovesc de multe piedici... tipic Romania.

Mi se face tot mai dor de duca... Din nou dorul de Franta, Paris... povesti... reusite... educatie... minuni... ingeri... mi se astern in calea mea.

E ca si cum cineva ma asteapta acolo... cineva bun, zambitor, senin, care sa stie sa faca haz de necaz, care stie sa faureasca vise si apoi sa le construiasca pas cu pas... :)

Mi-e dor de zbor cu avionul... de imbratisarile calde din miezul verii... de sarutari si mangaieri cu varful degetelor de clestar... :)

Cand el se credea inceputul si sfarsitul, filmul s-a rupt, arama de pe chip si-a schimbat culoarea, ca orice fals...
Am inteles ca teama produce fisuri... am inteles ca am un alt drum, senin si liber, binecuvantat si frumos.

Niciun comentariu: