duminică, octombrie 9

Dimanche

Ploua. A venit toamna. Nu-mi place de nicio culoare. Imi ingheata picioarele. Imi curge nasul. Uff..si ce sa mai zic ca trebuie sa port esarfa...nu-mi place.

Imi beau cafeaua si-mi rasfoiesc mailul. O colega profesoara de limba romana imi trimite un mail cu revolta profesorilor vizavi de testarea initiala. Stiam ca se  va ajunge la asa ceva. Intr-adevar, au fost colegi care nu au test la materia lor, altii au multe  clase si deci  sute de teste de corectat. Salariul acelasi. Epuizarea psihica a  profesorilor, dar si a elevilor care au dat cate 2 teste pe zi...etc. Experimente pe  viu. Tipic  Romania. Eu  nu mai vreau sa vad teste pana la cele de final de an. :)

Vineri, cand  eram epuizata si trebuia sa  fug la scoala, ma suna in disperare un prieten, coleg la  editura unde  am lucrat acum cativa ani. Imi amintesc cum a trebuit sa-l instruiesc si  cat se rasfata cand il durea ceva. Atunci, era pustan. De-abia terminase facultatea. Anii au trecut peste amandoi. Ne leaga o prietenie frumoasa. Ne simtim cand suntem tristi, epuizati sau din contra foarte fericiti. Voia sa vad ce mai fac. Adevarul e ca nu mai discutasem de luni bune. Ii spun ca sunt obosita, am avut o perioada grea si astept weekendul sa  dorm.

- Si cu dragostea cum stai?
Uff... ma seaca intrebarea asta.
- Iubesc, sunt iubita si rasfatata, dar sunt singura. Mi-e bine asa  pentru momentul acesta. 
Nu are rost sa detaliez si sa spun ca intalnesc numai barbati fricosi, care vor, dar nu vor  sa isi asume responsabilitatea unei relatii. 
- Candva,  cat de curand, va fi bine si pentru mine. 
 - Stiu, Liz, meriti. 

O seara  cu "iubire"... si  distanta (suferinta si  vorbe  aruncate din teama si neincrederea in mine dar si in barbati)... si frici... insa,  realizez ca sunt mai aproape decat imi imaginam de fericire.

Niciun comentariu: