miercuri, septembrie 28

Sa va infloreasca sufletele

Ieri... discutand telefonic cu un prieten, l-am simtit zambind. M-am bucurat, mai ales ca, o seara inainte din cauza stresului, a grabei, a neatentiei acorde cuvintelor scrise de el, imi varsasem putin nervii pe domnia sa. :)

Am primit o lectie de viata.... dura.... dar am inteles ca nemultumirile vietii, te lovesc crunt la batranete. 

Am invatat ca este important sa fiu OM, sa fiu sincera cu mine si cu ceilalti, ca este bine sa accept - de fapt sa ma accept cu bune si cu rele -  caci este cel mai indicat astfel. 

Vreau sa fac ce pot si ce este nevoie sa fac, nu pentru mine - caci as deveni mandra -, ci pentru a fi de folos cuiva,oamenilor, copiilor in special.

Multumesc celor care imi sunt alaturi.... care ma rasfata (cu bijuterii si ciocolata calda), ma incurajeaza, ma sustin.

Bucurati-va din tot sufletul de ce aveti.... nu lasati frustrarile si nemultumirile sa va transforme in niste oameni hidosi. Nuu.... stiti cat este de urat? Nici nu va doresc sa aflati! 

Zambete si bucurii... 

Sa infloriti cate putin in fiecare zi.

Niciun comentariu: